Tuesday, September 8, 2015

Ready Stok Untuk COD di Tanjong Malim, UPSI, Proton City, Slim River, Behrang, Kalumpang

Ready Stok Untuk COD di Tanjong Malim, UPSI, Proton City, Slim River, Behrang, Kalumpang, Taman Bahtera, Hulu Bernam.



ready stok ESP, Bcomplex, peppermint ginger plus, Vita-lea, Herb-lax, Vitamin C plus, Lecithin, Herbal-Blend
Ready stok 

Assalamualaikum......saya Qurratu Ain pengedar sah Shaklee di Tanjong Malim, UPSI, Proton City, Behrang 2020, Slim River, Hulu Bernam, Kalumpang dan Taman Bahtera serta pos untuk seluiruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.

Kedai Shaklee saya sentiasa buka 24 jam setiap hari tak ada cuti pun. Hehehehe...kepada sesiapa yang memerlukan vitamin dengan kadar segera, saya boleh hantar sampai depan rumah anda bagi kawasan seperti yang tertera. Kalau yang di luar kawasan tu, pun boleh order dari saya...tapi kita akan minta abang posmen tolong hantar kepada anda...so jangan segan silu untuk terus berhubung dengan saya di talian 0134945888...

Senarai Ready Stok Saya

  1. Vitamin C
  2. Herbal Blend
  3. Vita-lea
  4. Peppermint ginger plus
  5. Herb-lax
  6. vitamin Bcomplex


Saya dan keluarga adalah pengguna produk Shaklee. Jika anda mahu mengamalkan produk-produk Shaklee, jangan ragu-ragu untuk terus berhubung dengan saya Qurratu Ain 0134945888 dan anda akan mendapat konsultasi percuma dari saya.


0134945888, pengedar shaklee perak, pengedar shaklee tanjong malim, pengedar shaklee upsi, pengedar shaklee slim riner, pengedar shaklee kalumpang
0134945888

No comments:

Post a Comment